پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118025
نظارت بر بازار فارسان تشديد مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1647

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مجيد فاضلي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته در ماه مبارک رمضان نظارت بر بازار شهرستان فارسان تجديد مي‌شود.

وي افزود: در اين ماه تقاضاي مردم براي خريد مواد غذايي بيشتر شده و بر همين اساس براي جلوگيري از سوء استفاده احتمالي برخي از کسبه ما در نظر داريم بازرسي‌هاي سرزده‌اي که از بازار و کسبه‌ها صورت مي‌گيرد را بيشتر کنيم.

فاضلي بيان داشت: در يکي از بازرسي‌هاي صورت گرفته بر يکي از مراکز فروش در اين شهرستان تعداد 250 کيلو تخم مرغ فاسد و تاريخ گذشته کشف و با حضور نماينده دادستان و صنعت، معدن و تجارت اين شهرستان معدوم شدند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فارسان از انجام 2 هزار و 721 مورد بازرسي از مراکز تهيه و توزيع مواد غذايي و اماکن عمومي در سه‌ماهه نخست سال جاري خبر داد و گفت: در راستاي برخورد قانوني با متخلفين عرضه مواد غذايي 35 پرونده جهت بررسي به مراجع قضايي اين استان معرفي شد.

وي تصريح کرد: با توجه به حساسيت‌هاي موجود در اين زمينه در سه‌ماهه نخست سال جاري 10 مورد نمونه‌برداري از موادغذايي حساس در اين شهرستان صورت گرفته است.

فاضلي گفت: در همين راستا يک باب واحد توليد پولک و نبات در اين شهرستان به علت استفاده از رنگ‌هاي غير مجاز با حکم قضايي تعطيل شد.

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html